عــاشـقانه هـا

عاشقانه ای برای مردان فراموش شده

عــاشـقانه هـا

عاشقانه ای برای مردان فراموش شده

عــاشـقانه هـا

الهی! اگر جز سوختگان را به ضیافت عنداللهی نمی خوانی، ما را بسوز آنچنان که هیچ کس را آنگونه نسوخته باشی.
شهید آوینی

نگاه ماه

شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۲، ۰۷:۳۱ ب.ظ


هو السمیع

دعــایــم کــن!چشــمان ِ تــو، گــل ِ آفــتابــگرداننــد!

بــه هــر کجــا کــه نگــاه کنــی،خــدا آنجــاســت!

شاعر: حسین پناهی



دل نوشت:

 هر وقت در زندگی‌ات گیری پیش آمد و راه بندان شد، بدان خدا کرده است؛

زود برو با او خلوت کن و بگو با من چه کار داشتی که راهم را بستی؟

هر کس گرفتار است، در واقع گرفته ی یار است.

(مرحوم دولابی)

نظرات (۴)

با یه مطلب توپ اپم .منتظر شما....
سلام خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تبادل لینک کنیم
❤ ★★ ❤
سلام



حدیث14:روزه بى ارزش

قال امیرالمومنین علیه السلام

«کم من صائم لیس له من صیامه الا الجوع و الظما و کم من قائم لیس له من قیامه الا السهر و العناء.»

امام على علیه السلام فرمود:

چه بسا روزه‏دارى که از روزه‏اش جز گرسنگى و تشنگى بهره‏اى ندارد و چه بسا شب زنده‏دارى که از نمازش جز بیخوابى و سختى سودى نمی‏برد.
(نهج البلاغه؛ حکمت ۱۴۵)

التماس دعا
❤ ★★ ❤



❤ ★★ ❤
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۰:۱۵ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام بزرگوار
به روزم با:
+منبرمجازی باحضور استاد فاطمی نیا
التماس دعا..

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی