عــاشـقانه هـا

عاشقانه ای برای مردان فراموش شده

عــاشـقانه هـا

عاشقانه ای برای مردان فراموش شده

عــاشـقانه هـا

الهی! اگر جز سوختگان را به ضیافت عنداللهی نمی خوانی، ما را بسوز آنچنان که هیچ کس را آنگونه نسوخته باشی.
شهید آوینی

اینجا گناه بخشند

چهارشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۲، ۰۳:۳۹ ق.ظ


هوالرحمن

اینجا گناه بخشنــــــد             کوهی به کاه بخشند

 بیچاره من که با خود              نــــــاورده پرده کاهی


با اینکه رو سیاهـــــم              با این همــه گناهـــــم

 
 مشتاق یک نگاهم....

دل نوشت:

این روزها دلگرمی می خوام وگرنه چیزی که زیاده ، سرگرمی!

میخواهم یک تکه آسمان کلنگی بخرم ، دیگر زمینت بوی زندگی نمی دهد !!!

نظرات (۱۷)

۱۰ تیر ۹۲ ، ۰۳:۵۵ امیر تقی زاده
سلام
از حضورتان ممنونم !
ان شالله دعا بفرمائید ما را هم در ماه مبارک رمضان جز’ ثبت نام های یک تکه زمینی در آسمان باشیم...

پاسخ:
پاسخ: سلام
ان شالله...
۰۹ تیر ۹۲ ، ۲۱:۲۱ بهشت و جهنم
دانشجویی به استادش گفت

استاد اگر شما خدا را به من نشان بدهید عبادتش می کنم و تا وقتی خدا را نبینم ان را عبادت نمی کنم.

استاد به انتهای کلاس رفت و به ان دانشجو گفت : ایا مرا می بینی؟

دانشجو پاسخ داد : نه استاد ! وقتی پشت من به شما باشد مسلما شما را نمی بینم.

استاد کنار او رفت و نگاهی به او کرد و گفت : تا وقتی به خدا پشت کرده باشی او را نخواهی دید

پاسخ:
پاسخ: مطلبت عالی بود، با اجازه از اینجور مطالب برای وبلاگ استفاده مبکنم
۰۹ تیر ۹۲ ، ۲۱:۱۹ او روزی خواهد آمد...
عالم همه جسم است و تو جانى، مهدى
یعنى تو همان جان جهانى، مهدى
تنها نه گذشته، حال و آینده ز توست
حقا که تو صاحب الزمانى، مهدى

یارب، فرج امام ما را برسان
آن صاحب انتقام ما را برسان
اندر بر ما گر نرسانى او را
بر حضرت او سلام ما را برسان...
خدایا!

به دل نگیر اگر گاهی

"زبانم" از شکرت باز می ایستد !

تقصیری ندارد...

…" قاصر " است

کم می آورد در برابر بزرگی ات...


لکنت می گیرند واژه هایم در برابرت!

در دلم اما همیشه...


ذکر خیرت جاریست...

دلنوشت:من برای بندگی تو هزار ویک دلیل می خواهم..ممنونم که بی چون وچرا برایم خدایی می کنی..
سلام خدا قوت ممنون از حضورتون وبلاگ پر محتوایی داری موفق باشید بدرود . منتظر نظرات سازنده ی شما هستم
۰۹ تیر ۹۲ ، ۱۶:۳۹ شهدای زینبیه میانه
با سلام


با افتخـــــــــــــــــــار لینک شدید .


اجرتون با شهدا
سلام با مطلب شمارش معکوس منتظر حضورتون هستم....
سلام. وبلاگ خوبی دارید اگه موافقید با هم تبادل لینک کنیم
۰۹ تیر ۹۲ ، ۰۶:۵۱ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
نمیدانم اگر در مصر یا پاکستان بودم باز هم جرات و ادعای شیعه بودن را داشتم؟

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
۰۸ تیر ۹۲ ، ۰۷:۵۱ حجاب آسمانی ترین راه
خوب هم که باشی از بس بدی دیده اند خوبی هایت را باور ندارند

نفرین به شهری که در آن غریبه ها آشناترند
وبلاگ عالی دارین. حتما مطالب زیبایی هم بزارین البته الان هم مطالب خوبتری دارین. ممنون .لینک شدین.
۰۷ تیر ۹۲ ، ۱۸:۲۹ غریب آشنا
زمین دیگر جای قشنگی نیست آسمانم آرزوست .
۰۷ تیر ۹۲ ، ۱۴:۴۹ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام بزرگوار
به روزم.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
۰۷ تیر ۹۲ ، ۱۱:۱۲ حجاب وعاشورا


سلام لینک شدید.
سلام با پست.......یه سوال ....اپم ومنتظر حضور گرمتون...با تبادل لینک موافقینننننننننننننن..
۰۵ تیر ۹۲ ، ۰۹:۳۰ یا زهرا مددی...
سلام
ممنون از نظر لطفتون
بفرمایید باچه اسمی لینکتون کنم
در انتظار فرج
یا مهدی

پاسخ:
پاسخ: سلام
با همون اسم وبم لینک کنین
ممنون
سلام دوست خوبم خوبین؟

یه پست درمورد ازدواج گذاشتم خوشحال میشم بیایین ونظرتونو بگید..!!


+خیلی دلنوشته زیبایی بود ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی