عــاشـقانه هـا

عاشقانه ای برای مردان فراموش شده

عــاشـقانه هـا

عاشقانه ای برای مردان فراموش شده

عــاشـقانه هـا

الهی! اگر جز سوختگان را به ضیافت عنداللهی نمی خوانی، ما را بسوز آنچنان که هیچ کس را آنگونه نسوخته باشی.
شهید آوینی

در جستجوی زندگی...

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۰۰ ق.ظ



هوالعزیز


نه قیمت پسته برایشان مهم بود نه قیمت روز پراید.

انگار به دنیای دیگری وصل شده بودند.

آدم وقتی می دیدشان مجذوب رفتارشان می شد.

دوست داشتی بشینی و یه دنیا حرف باهاشون بزنی.

ساده بودند و صمیمی درست مثل بچه های جنگ.

شاید خاصیت این خاک ،خاک طلاییه است که این گونه دلها رو صاف می کند.اینجا بوی زندگی می آید..

عکس: منطقه عملیاتی طلاییه



دل نوشت:


طلائیه محل شهادت سردار خیبر شهید همت

 برادران باکری و قطع شدن دست شهید خرازی است

و عملیاتهای مهم بدر و خیبر در آن واقع شد

 اولین خاکی بود که عراق گرفت و آخرین خاکی بود که رها کرد!

قدم به قدم خاک طلائیه خون شهیدی ریخته شده

 و تو نمیتوانی جایی قدم بگذاری و با اطمینان بگویی اینجا کسی شهید نشده!

پس خلع نعلین میکنی و پابرهنه بر خاک مقدسی قدم مینهی

فقط ملائکه می دانند آنجا شهیدان با خدا چه سودایی کردند...

نظرات (۳۹)

۳۱ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۰۸ رزمنده سایبری ولایت
سلام
با
1- دانلود وصیت نامه صوتی شهید باکری
2- دانلود پوستر شهید دیالمه
3- دانلود پاورپوینت شهید سلیمان محمد خاطر
4- دانلود نماهنگ مرد حماسه باصدای استاد گلریز
5- دانلود پاورپوینت شهید دیالمه
در بخش دانلود های ***وبلاگ رزمنده سایبری ولایت ***منتظرتونم...
اللهم عجّل لولیک الفرج
۲۹ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۰۹ پرده اسرار
سلام علیکم

با جواب به این سوال که چرا ما زندگی آرومی نداریم به روز هستم

شاید بخاطر توقعات ما از دیگران هست؟؟

حتما داستانی که براتون نوشتمو مطالعه کنین و نظرات ارزشمندتون رو برام بذارین ...

مچکرم از حضورتون
مطالبتون عالیه با فتخار لینک شدید اگه شما هم خواستید لینکم کنید به امید ظهور اخرین منجی بشریت
زندگی همچون بادکنکی است در دستان کودکی که همیشه ترس از ترکیدن آن لذت داشتن آن را از بین میبرد

این دستان ساده و خالی دخیلتان

مارا به رسم رفاقت دعا کنید



۲۹ خرداد ۹۲ ، ۰۸:۳۶ حجت نیکنام
سلام همسنگری لینک شدید
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۰۷:۴۹ نازنین زهرا
شما با افتخار لینک شدین
سلام
لینکتون کردم
متقابلا لینک کنید
ممنون
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۰۴:۱۱ امیر تقی زاده
سلام
لینک دوستان وبلاگamir215.persianblog.ir مزین به " عاشقانه ها " شد.
خسته نباشید
باتشکر
amir215.persianblog.ir
سلام بر برادر گرامی من با افتخار وبلاگ شما را لینک میکنم
اگر لایق دیدید وبلاگ ناچیز ما رو هم لینک کنید.
سلام بزرگوار
وبلاگ ارزشمندی دارین اگه مایل به تبادل لینک بودین خبرم کنین.
یازهرا

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۲۶ غلامرضا محمدپور
سلام ، از لطفتان یه دنیا ممنونم
سلام من این وبلاگ رو لینکش کردم ولی شما هم باید در سایت عضو بشین.
با تشکر فرماندهی جببه مجازی محمدعراقی


پاسخ:
پاسخ: سلام
رو چشمم
:)
سلام همسنگر عزیزم خسته نباشی دلارو
از اینکه به وبلاگم تشریف آوردید نهایت تشکر را دارم .من با افتخار همسنگر ارزش گلم را لینک کردم اگر شما هم دوست داشتید و ولاگ ما را قابل دانستید لینک کنید .خوشحال میشوم با وبلاگ نویسی با معرفت و با اخلاق مثل شما بیشتر آشنا شوم .به امید فعالیت های بیشتر در عرصه سایبری و فضای مجازی بازم به ما سر بزنید خوشحال میشوم .
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۱۰ مقتدر مظلوم
سلام خدا قوت

منتظر نظر های شما هستم نه برای یک نظر سوری!
برای نقد مطالب : چون ما به این نیاز داریم


منتظرتونم
یا علی
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۳۹ بنده حقیر خدا
سلام خدمت شما

خیلی خوب بود

موفق باشید.
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۰۷:۵۰ او روزی خواهد آمد...
بدی کردیم، خوبی یادمان رفت
ز دلها لای روبی یادمان رفت
به ویلای شمالی خو گرفتیم
شهیدان جنوبی یادمان رفت

شادی روح شهدا “صلوات”
سلام.

سپاس از حضورتان.

من خدا را دیده ام باور کنید

در غروبی دلکش

زیر سایه

لب ساحل

من خدا را دیده ام باور کنید

در رقص ماهی در آب

در انعکاس نور خورشید در آب ….

من خدا را دیده ام بــــــــــــــاور کنید


با کمال میل لطفا منو هم با عنوان وبلاگم لینک کنید.

یا علی.
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۰۷:۱۱ این -سایبریون
سلام همسنگر شمابزرگوارین .
وبلاگتون با افتخار تو قسمت وبلاگهای مراغه لینک شد .
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۰۷:۱۱ بهشت و جهنم
آورده ام از دریا یک چشم اهورایی
چشمی که گمان کرده هر شب تو در اینجایی

می ترسم از اینکه تو آهسته بیایی باز
خوابم برود ناگاه بر بالش لالا یی

گفتی که می آیم من هر جا که غم است آنجا
غم میرسد اما تو... نمی آیی

چشمم به در است اینک در خلوت این شبها
من منتظرت هستم ای حضرت تنهایی
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۰۷:۰۷ .:: خاطرات یک پسر سر به هوا ::.
ممنون از این که لینکم کردی ...

من هم تو رو با عنوان : عاشقانه ها

لینک کردم ...

اگر دوست داشتی منو به قسمت " وبلاگ دوستان " اضافه کن ، تا آپدیت کردم با خبر بشی

من هم بهت سر میزنم
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۰۷:۰۶ او روزی خواهد آمد...
سلام...

آیا میدانید:
در تیمارستان های آمریکا برای لا علاج ترین بیمارانشون قرآن پخش میکنن؟؟؟
فهمیدن آرام بخشه...
اما در سرزمین اسلام قرآن مهجور مونده!!!
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۰۶:۵۹ .:: خاطرات یک پسر سر به هوا ::.
سلاممممممممممم

وبلاگ فوق العاده ای داری مخصوصا این پست آخری

اگر مایل به تبادل لینک بودی منو با عنوان " خاطرات یک پسر سر به هوا " لینک کن

و بعد خبرم کن [ آدرس وبلاگ + عنوان لینکتو تو نظرات بذار ] تا من هم تو رو لینک کنم .

امیدوارم قبول کنی ...

منتظرم .

یا حق ...
سلام
با سلام وتشکر از حضورتون

مطلب جالبی بودمخصوصا این قسمتش که گفته بودیدانگار به دنیای دیگری وصل شده بودند.

منتظر مطالب دیگرتان هستم

یاعلی
۲۶ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۳۹ این -سایبریون
سلام ممنون از حضورتون . وبلاگتون با افتخار لینک میشه .
فقط اگه میشه نام شهرتون رو بگین (بابت درج لینک ) .ممنون میشم .
زندگی همه اش تلاش است و

کوشش ،رنج است و غصه

،زندگی آمیخته ست با نبرد ،استقامت در برابرحوادث

،هر واقعه ای ازمایشی ست و

این تویی که باید از آنها سر فراز بیرون بیایی...

شهید احمد رضا احدی
ممنون بازم بهم سر بزن


پاسخ:
پاسخ: حتما سر میزنم


سلام آقا جعفر
با افتخار لینک شدین شما هم منو با نام حریم وصال بلینک
سلام
ممنون از حضورتون
وب زیباتون لینک شد
سلام ممنون که سر زدین بازهم سر بزینین
و ممنون از لینک با رازش شما


پاسخ:
پاسخ: سلام
ارادتمندم
ممنون از لطفتون، منتظر نظرات با ارزشتون هستم
۲۶ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۵۲ سید صمد ذاکری
با سلام و با تشکر که بهم سر زدین

واقعا وب زیبایی دارین موفق باشین ...

من لینکتان کردم اول لینکهای وب سایتم

منتظر راهنمایتان هستم

التماس دعا
باسلام
ممنون ازحضورگرمتان دروبنوشت موعود
شماباافتخارلینک شدید
امیدوارم موفق وسربلندباشید
(اللهم عجل لولیک الفرج)
با سلام وب خیلی جالبی دارید .با تمام کمال لینک شدید
موفق و موید باشید
باافتخار لینک شدین
۲۶ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۰۰ محب الحسین
سلام
ممنون از تشریف فرماییتون
وب زیباتون لینک شد
سلام خدا قوت.واقعا وبلاگت عاشقانه هست.من خیلی وقت هست لینکت کردم.


پاسخ:
پاسخ: سلام
ممنون از اینکه لینکم کردین
ولی آدرس وبلاگی یا لینکی به من ندادین که لینکتون کنم
سلام
خوبین؟
آپم
تشریف بیاورید
سلام همسنگرم لینکتون کردم منظرتون هستم خداقوت
سلام ممنون که سر زدین شما لینک شدید منم لینک کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی