عــاشـقانه هـا

عاشقانه ای برای مردان فراموش شده

عــاشـقانه هـا

عاشقانه ای برای مردان فراموش شده

عــاشـقانه هـا

الهی! اگر جز سوختگان را به ضیافت عنداللهی نمی خوانی، ما را بسوز آنچنان که هیچ کس را آنگونه نسوخته باشی.
شهید آوینی

انتظار .. انتظار .. انتظار

دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۲۹ ق.ظ



هوالظاهر

 انتظار را باید از مادر شهید گمنام پرسید؟

ما چه می فهمیم ! معنی دلتنگی را ......

 ما، ارزان..، نه! ارزان‌ فروش بودیم.

باید محک می‌خوردیم؛

چوب حراج برداشتیم و به جان خود افتادیم؛

خود را به قیمت مردگان فریاد زدیم.

و کسی ما را نخرید؛

که قدر ناشناسان را قدری نیست...

 

دل نوشت:

گیرم حسین دق نکند اینچنین ولی

گریه بدون داد برای حسن کم است

السلام علیک یا فاطمه الزهرا (سلام الله علیها)

نظرات (۱۸)

سلام داداش و همسنگر عزیز امیدوارم که خوب سالم و سلامت باشید
داداش در ژناه مهدی عج سلامت باشی ما شمارو لینک کردیم ولی اگه افتخار دادید مارو یعنی آدرس وب مارو هم تو لینک نذار چون بلاگفا اجازه نمیده ولی اگه افتخار دادی بذار داخل صفحاتت لطف میکنی ممنون راستش فک میکنم شما اهل تبریز باشید ایشالله اگه بیایید تبریز برای جشنواره خبرم کن باهم دیداری داشته باشیم گلی منتظر شمام و بگم من اهل هریسم خیلی دوس دارم باهم دوست و داداش باشیم


پاسخ:
پاسخ: سلام علی آقا
ممنون از لطفتون، من اهل مراغه هستم خوشال میشم اگه تبریز اومدم دیداری داشته باشیم. در ضمن علی آقا آدرس لینکی یا وبلاگی بهم ندادین ک شمارو لینک کنم.

۲۷ خرداد ۹۲ ، ۰۸:۰۲ بهشت و جهنم
سلام دوست عزیز
شما لینک شدی
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۰۷:۵۶ او روزی خواهد آمد...
شما هم لینک شدی
موفق باشی
سلام ممنون از لینکتون.

خدایا …

تو دنــیای ما آدمــا …

یه حالتی هست به نام ” کــم آوردن ” !

تو که خــدایی و نمیتونی تجربش کنی …

خــوش به حــالت … !
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۰۷:۲۰ او روزی خواهد آمد...
لینک شدی دوست عزیز
یا علی
سلام برادر
لینکتون کردم
به نام مشکات لینکم بفرمایید.
ممنون
یاعلی
سلام با افتخار لینک شدید.
سلام خسته نباشی خدا قوت.وبلاگ جالب و ارزشمندی داری.من لینکت کردم.ممنون
هـــــــیســـــــ...!! کمی آرامتر بی صدا تر، آهسته تر سراغش را بگیر... ممکن است بیدار شود...!!

فهمیدی چی رو میگم؟؟؟

نه متوجه نشدی ؟؟؟؟؟!!!!

بیاین وبم میفهمین...منتظرم
سلام همسنگر.ممنون از بازدیدتون از وبلاگ.با افتخار لینک شدید.
منتظر نظرات ارزشمندتون هستم.
سلام ممنون از حضور سبزتون با افتخار لینک شدین
در پناه حق


پاسخ:
پاسخ: سلام
ممنون
لینک شدین

سلام
ممنون ازحضورتون ...باافتخارلینک شدید.
یاحق...



پاسخ:
پاسخ: سلام
با افتخار لینک شدی
ممنون

در شهر بودم
دیدم
هر کس به دنبال چیزی می دود

یکی به دنبال پول.....

یکی به دنبال چهره دلکش....

یکی به دنبال لحظه ای توجه چشمان هرزگرد...

یکی به دنبال نان...

یکی هم به به دنبال اتوبوس !

اما دریغ

هیچکس به دنبال خدا نبود !
با سلام وخداقوت

وب قشنگی دارید پیرو نظری که داده بودید لینکتون کردم اگر مایل بودید مارو به اسم ترنم عفاف لینک کنید ....با تشکر


یاعلی

پاسخ:
پاسخ: سلام
با افتخار لینک شدین
ممنون از لطفتون
سلام دوست خوبم
با افتخار لینکت کردم

ممنون میشم وبلاگ من رو هم با عنوان " راه ناتمام 1404" لینک کنی.

سپاس
سلام
وبلاگ قشنگی داری راستی همان طور که گفت بودی لینکت کردم تو هم مرا با نام **تک وب** و آدرس www.tak-web.ir لینک کن
یا علی
ممنونم...بازم بیا
سلام عزیز:
وب خیلی خوبی داری..خوشحال میشم بهم سربزنی..
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی