عــاشـقانه هـا

عاشقانه ای برای مردان فراموش شده

عــاشـقانه هـا

عاشقانه ای برای مردان فراموش شده

عــاشـقانه هـا

الهی! اگر جز سوختگان را به ضیافت عنداللهی نمی خوانی، ما را بسوز آنچنان که هیچ کس را آنگونه نسوخته باشی.
شهید آوینی

جا ماندیم

جمعه, ۲۰ دی ۱۳۹۲، ۰۴:۳۰ ق.ظ



هوالودود


 اگر به زلف دراز تو دست ما نرسد

 گناه بخت پریشان و دست کوته ماست(حافظ)

گفت من شخصی را می شناسم که هرشب قبل از خواب به خدا میگوید :

خدایا ؛ تمام کسانی که در حق من ظلم کردند را حلال میکنم ؛

 نکند فردای قیامت کسی به خاطر من حساب پس دهد ...

آری دوستان خدا ؛ همان هایی هستن که کار خدایی میکنند

 انشالله که همه همدیگر رو ببخشیم



دل نوشت:

ما را ضرر است که این بار بماند
در هم نخری سود و زیان ها نمی ارزد

نظرات (۴)

سلام. خوبین؟
آپم و منتظر حضور گرمتون
سلام.........................

پروردگـــــــــــــــارا …
مـــــــــــــــرا بضاعت به قدری است …
که نمیدانم در حق دوستـــــــــــانم چه دعایی کنم …
اما میدانم که تو از حال آنان آگاهی …
پس بهترین هـــــــــا را برایشان آماده ساز…
که خزانه تـــــــــــــو هرگز خالی نمیگــــــــــردد …
عید همه دوستان خوبم مبارک باشه

سلام دادا وب زیبایی داری
ب ما هم سر بزن خوشحال میشم..
عجب از آدمی ،

که نشانه‌هایت را می ‌بیند و انکارت می‌ کند

و عجب از تو که انکارش را میبینی و مهربانی میکنی ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی